? Customer Care Review /4 : Salony samochodowe
CCR – Geneza Zdarza mi się przeglądać oferty i usługi w poszukiwaniu nowych, ciekawych rozwiązań lub po prostu chcę być na bieżąco z tym, co się dzieje w danej branży. Z racji moich zawodowych zainteresowań często nie mogę się powstrzymać,...
Czytaj dalej? Customer Care ROI — obvious…?
The story One of our partners asked me how to estimate the indicator (KPI) that will tell us simply about return on money invested in Customer Care Department. “Why don’t you just shut it off, wait a week and then...
Czytaj dalej? Obsługa i utrzymanie Klienta: Rynek, trendy, prognozy
Obsługa i utrzymanie Klienta – ciekawe i ważne dla mnie dane z rynku. Najnowsze wpisy znajdziesz zawsze na moich . Poniżej aktualizowane przynajmniej raz na dwa tygodniu archiwum.
Czytaj dalej? Customer Care Review /3 : Software House’y
CCR – Geneza Zdarza mi się przeglądać oferty i usługi w poszukiwaniu nowych, ciekawych rozwiązań lub po prostu chcę być na bieżąco z tym, co się dzieje w danej branży. Z racji moich zawodowych zainteresowań często nie mogę się powstrzymać,...
Czytaj dalej? Customer Care Review /2 : Dostawcy CRM
CCR – Geneza Zdarza mi się przeglądać oferty i usługi w poszukiwaniu nowych, ciekawych rozwiązań lub po prostu chcę być na bieżąco z tym, co się dzieje w danej branży. Z racji moich zawodowych zainteresowań często nie mogę się powstrzymać,...
Czytaj dalej? Customer Care Review /1 : Serwisy pożyczkowe
Wstęp Zdarza mi się przeglądać oferty i usługi w poszukiwaniu nowych, ciekawych rozwiązań lub po prostu chcę być na bieżąco z tym, co się dzieje w danej branży. Z racji moich zawodowych zainteresowań często nie mogę się powstrzymać, aby nie...
Czytaj dalej? Obsługa Klienta: Jak przygotować się na nadchodzący sezon?
Okres świąteczny, kampania marketingowa, Czarny Piątek – to okres spodziewanego wzrostu sprzedaży w każdej firmie. Zanim zaczniesz liczyć przyszłe obroty, najpierw odpowiedz sobie na te pytania: Jak skutecznie obsłużyć klientów w czasie wzmożonego ruchu? Jakie rozwiązania organizacyjne wdrożyć? Czy wprowadzone...
Czytaj dalej? Melancholijny klarnecista… ad 2018
Czwartek, 19:30 Zanurzony w lekturze opracowań Bruce’a Temkina rozważałem możliwości reorganizacji jednego z projektów pod kątem… Zadzwonił telefon – numer nieznany. – Halo? – spytałem rozmarzonym głosem. Miast powitania w słuchawce usłyszałem miłą dla ucha aranżację na klarnet z towarzyszeniem big-bandu…...
Czytaj dalej? Krótko i (nie) na temat / Outsourcing : „Tnij koszty” a „Pokaż mi wartość”
Drzewiej bywało, iż outsourcing procesów obsługi Klienta wprowadzany był do organizacji jedynie pod sztandarami „oszczędności”, a postrzeganie tego obszaru jako profit-center kojarzone było przede wszystkim z obszarem sprzedaży. Boleść mnie zawsze przy takich okazjach nachodziła w okolicach potylicy, lecz cierpliwość...
Czytaj dalej? Robots Will Takeover the Customer Care Industry. Or… Will They?
I looked through the window, the train already left Berlin. But I was not paying too much attention to the landscape, as I had too many thoughts running in my mind. I was coming back from CCW Trades in Berlin...
Czytaj dalej? Obsługa klienta w startupie – rozwój krok po kroku
Zarówno produkt, jak i zespół rozwijają się, a przed firmą stają coraz to nowe wyzwania. Pewnego dnia, niesiony wrodzonym optymizmem, podejmujesz decyzję o zaplanowaniu globalnej dominacji i podjęciu działań sprzedażowych na szerszą skalę. Tylko czy to na pewno dobry moment?...
Czytaj dalej? Poznaj swojego klienta. To on pomoże Ci zbudować lepszy produkt.
Większość startupów ma za sobą swojego pierwszego klienta. Możliwe nawet, że wysłała już wiadomość “Sorry to see you go…”. A może to jeszcze przed nimi? W tym artykule chciałbym zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii, dzięki którym lepiej zrozumieją wartość...
Czytaj dalej