Od 18 lat pomagam firmom w poprawie wyników biznesowych. Pracowałem przy ponad 60 projektach w obszarze obsługi, utrzymania i satysfakcji Klientów dla 40 globalnych i lokalnych marek.
📍 Pomogę Ci zbudować i rozwijać efektywne i skuteczne, pracujące wielokanałowo, zespoły operacyjne.
📍 Rozwiniemy wspólnie kompetencje zespołów na każdym poziomie organizacji by doskonalić ich umiejętności w komunikacji oraz budowaniu relacji wewnątrz i na zewnątrz firmy.
📍 Pokażę Ci, jak podnieść skuteczność Twoich decyzji poprzez włączenie Klienta w ten proces oraz wdrożenie właściwej struktury tego co i jak mierzysz oraz raportujesz.
📍Wspólnie poprawimy wyniki mierzone wskaźnikami takimi jak poziom satysfakcji Klientów , NPS, Customer Effort Score (CES) , First Contact Resolution (FCR), wartość życiowa (CLV) i wskaźnik utrzymania Klienta.
📍 Razem przejdziemy przez wyzwania i ryzyka wdrażania zmiany , gdy dotyka ona ludzi, operacji lub technologii
Zawodowo, na codzień, współtworzę przedsięwzięcia pomagające ułatwiać menadżerom zarządzanie