Zapamiętać : przed spotkaniem przeanalizować listę najemców
biurowca oraz ich politykę przerw pracowniczych…
A wszystko zaczęło się tak…
Kolejne spotkanie za 15 minut. Parkuję pod biurowcem, sprawdzam kalendarz : Pan X, wejście C, piętro XI. Ruszam spokojnie w kierunku przeszklonego holu budynku…
Jednak już z odległości kilku metrów zacząłem odnosić wrażenie, iż za szybami panuje wielkie poruszenie, a ilość ludzi przekracza znacznie spodziewane kilka…
Sytuacja zastana : 4 windy i średnio 9 osób na windę w kolejce…
– Cóż to za zamieszanie? – spytałem pierwszego oczekującego…
– Jak to… 9:30 – contact center kończy przerwę…
Wśród oczekujących były przynajmniej jeszcze 2 osoby, które spóźniły się na spotkanie, przynajmniej 5 konsultantów z call center, którzy oczekując na windę przekroczyli przerwę i już przygotowywali się na słowa otuchy ze strony supervisora…
Poza moim małym memo z początku tekstu, mam wrażenie, iż analiza charakterystyki innych najemców i przepustowości systemu windowego powinna być również brana pod uwagę przy wyborze lokalizacji, a przynajmniej rozważnemu podchodzeniu do pomysłów „wspólna przerwa”.