Aby Twoi Klienci
zostawali dłużej
i kupowali częściej
Pracujemy nad kompetencjami zespołów i menadżerów, procesami operacyjnymi czy rozwojem technologii.
Sprawdzamy co powoduje, że Twoi Klienci są zadowoleni ze współpracy z firmą. Następnie tłumaczymy to na niezbędne zmiany w firmie, które pomogą Ci odpowiedzieć na ich potrzeby.
Wspólnie realizujemy plan,
by osiągnąć założone cele.
Rozumiemy i znamy wyzwania oraz ryzyka wdrażania zmian w zespole czy firmie. Pomożemy Ci przez nie przejść, niezależnie czy dotykają one ludzi, procesów czy technologii.
W szczególności praktykuję w obszarze doskonalenia obsługi i utrzymania Klientów, z sukcesami łącząc doświadczenie w obszarze strategii, operacji, technologii oraz rozwoju kompetencji. Jako menadżer, doradca i trener pracowałem z zespołami od 10 do 1300 osób.
Wdrażanie kompleksowych projektów standardów customer service w organizacjach. Szkolenia w zakresie customer care i procesów. Wdrażanie i optymalizacja funkcjonowania contact center. Percepcja i komunikacja w ujęciu neuropsychologicznym.
Podczas pierwszej rozmowy nazywamy mierzalne rezultaty, które chciałbyś osiągnąć. Poznajemy Ciebie i Twój biznes. Umawiamy się na kolejne kroki.
Przedstawiamy Ci, w jaki sposób możemy pomóc Ci osiągnąć cele i na jakich zasadach. Jeżeli zaakceptujesz nasze podejście, przystępujemy do szczegółowego wypracowania rozwiązań i planu działania.
Wspólnie realizujemy plan,
by osiągnąć założone cele.
Rozumiemy i znamy wyzwania oraz ryzyka wdrażania zmian w zespole czy firmie. Pomożemy Ci przez nie przejść, niezależnie czy dotykają one ludzi, procesów czy technologii.